söndag 31 januari 2010

Söndag

Seg seg o åter seg dag. . Ingenting har man gjort idag, eller jo jag cyklade t affären o handla avokado och tomat, annars har jag i stort sätt bara suttit här o legat i sängen o glott på tv.
Nu har vi precis käkat middag här hemma, idag blev de en gryta med oxkött fast jag plocka ur köttet och åt bara kött, kokt potatis, surkål och avokado. Från att gå från såsälskare till ingen sås alls är ett stort steg. Förr kunde jag lätt en hel tallrik med sås, eller nu ska jag inte överdriva så mykt men med de var verkligen sås med potatis och inte potatis med sås om ni fattar hur jag menar :-P
Men som man säger de är ju såsen man blir tjock av
Ska iväg och träna om en timme ungefär, så blir att cykla iväg t gymmet o köra bröst och axlar + cardio idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...