fredag 22 januari 2010

Skolan

Har haft matte nu på morgonen, och nu håller jag på o skriva lite på min APU. Måste bli klar med den, gud vilket tjatande om denna rapport hehe.
När jag har skrivit lite på den så ska jag traska hemåt, käka lunch och sen till gymmet och träna. Idag blir de cardio, ben o mage som ska tränas.
Ikväll ska jag till Harling på en avskedsfest/middag. Hon åker till Australien på Måndag så hon har hyrt en bygdegård och bjudit sina närmsta vänner så vi ska käka mat oså :-) Ska bli väldigt trevligt! Ska dock vara nykter, men va gör de man kan ha kul för de.
Ska upp tidigt på lördagmorgon, de ska vara öppethus på skolan så måste dit... Boring, men måste man så måste man!
nej nu ska jag fortsätta skriva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...