tisdag 5 januari 2010

här sitter jag

...som en halvdö feeesk
Jag har inte hunnit duscha än, och klockan är tio! Eller hunnit o hunnit jag har inte orkat , att de kan vara så jobbigt ibland o duscha de som i vanliga fall brukar vara så fruktansvärt skönt. Vad är de för fel på mig?
Jag har ialf fått i mig ett litet mellanmål , oh de var viktigt men inte duschen. åh fetto! haha
Nä skämt åsido
Anledningen till varför jag inte haft tid till o duscha är faktiskt för att jag har kollat lite på internet om styrketräning oså, en grymt bra sida som Tony tipsade om; styrkeprogrammet.se , var bara tvungen o kolla in.
Nej nu ska jag faktiskt traska mot duschen , för nu jäklar alltså nu ska jag duscha o sen sova är väldigt trött
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...