tisdag 5 januari 2010

Morning

Vaknade rätt så tidigt idag, redan 7.30 fast låg kvar i sängen o tittade på Vänner! Gick sen upp o käka frukost, kollade lite på tv o nu sitter jag här. Väntar nog mest på att få cykla iväg till Rådahallen o träffa Tony (personliga tränaren).
Go träningsverk i mina biceps idag, men konstigt nog får jag nästan aldrig de i ryggen hmm. Men de kommer väl sakta men säkert. Idag ska jag börja min första "kur" med creatinet , pratade lite med Roger på gymmet igår och han fördrog att jag tar de 30 minuter före och efter träning, istället för att ta de 5 ggr om dagen som man egentligen ska göra. men eftersom han kan en hel del om träning och kost mer än vad jag kan så lyssnar jag självklart på hans råd :-)
Detta kommer bli skitbra känner jag på mig! Är hur taggad som helst
2 dagar kvar tills tandställningen ska bort, iiih längtar!! Men tänk nu om jag måste ha i den längre ......
När jag och mamma ändå är i Vänersborg på torsdag så tar vi vägarna förbi trollhättan in på Red Rocket , en tatueringsstudio. Tänkte nämligen beställa tid för tatuering och pris på tatuering osv.

Ska till gymmet senare idag och träna triceps och ben, ev mage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...