lördag 9 januari 2010

Lördag morgon

Morrn morrn
Håll i er nu ... -28 grader imorse när jag gick upp! Nu är de väl runt 24-25 tror jag, kan ju säga att jag ska inte gå ut idag ialf. De hade t om fryst på insidan av fönstret , då är de fan kallt.
Och katterna vill inte ut heller försökte släppa ut Molly förut , men så fort jag öppna dörren o hon kände en kall vind så sprang hon in igen med ilande fart haha. Dessutom har hon blivit jättetung och lite smått tjockare, Tinka är sig lik förutom att hon börjar bli helt crazy :-P
Vet inte om den promenaden hem från gymmet igår tog kål på mig , min hals börjar bli dålig. Hoppas inte , vill verkligen inte bli sjuk! Då kan jag inte träna, de går ikke.
Träningsschemat funkar som sagt jättebra :-) ! Go träningsverk i hela kroppen känns de som, fast mest bröst, axlar, rygg och mage.. hoff !
Skulle inte sitta fel med en helkropps massage , är ganska så stel i kroppen känner jag.
Idag blir de ingen träning, så ska bara ta de lugnt idag. Vila upp mig lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...