onsdag 20 januari 2010

Fyfan va jag är bra!!!

KLARAT MÖNSTRINGEN! :-D
Åh jag har massor o skriva nu, men får nog korta ner de lite så jag inte tjatar ut er.
Resan dit gick faktiskt väldigt bra, bättre än vad jag förväntat mig. Väl där på Pliktverkets region, så anmälde jag mig att jag var där, fixa skåp och rum. Sen var de lunch!
Efter lunchen började allt, först var de inskrivningsprovet då skulle man sitta vid en dator och svara på massa frågor, efter de var jag hos psykologen och pratade. Gick jättebra :-)
Hann inte med allt på en dag, så runt 16.00 så var de dags för middag. Efter jag käkat var de ganska så lugnt, eller rättare sagt segt som fan. Satt i en soffa i 5 timmar o glodde på tv, fanns med andra ord inget och göra.
Idag då, blev väckt 6.15 gick upp bädda sängen och frukost. Klockan 7.30 var de dags för första testet, förundersökning. Med de menas hörsel, syn, kolla hjärtat/puls, vikt, längd och samtidigt styrketestet, och när de var klart EKG, efter de konditionstest. Konditionstestet gick ut på att cykla 5 minuter, och när man är uppvärmd så ökar de successivt med belastning, med andra ord SKITJOBBIGT! När jag steg av cykeln så kunde jag knappt stå på benen, skaka så innåt helvete hehe. Men jag klara de galant :-) !
När de var gjort var de bara att hoppa in i duschen, byta om och sätta mig i väntrummet och vänta på mönstringsförfattaren som skulle avgöra om jag klara de eller inte.
Det var nog de värsta av allt, fy va nervös jag var. Satt i väntrummet i 45minuter, pulsen var nog på högsta.
Nej nu ska jag sluta tjata och fara till gymmet. Ben och vader som ska tränas idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...