tisdag 26 januari 2010

Kvällsmål

kesella-funlight, päron, frysta bär & proteindrink

De blev inget gym idag, klockan blev alltför mykt innan Kim blev klar. Och jag skulle kolla på Biggest Loser som började 7 , så jag hann inte. Jag vet dåligt bortförklaring tänker ni, men jag följer de programmet och jag kan göra de fibertesten en annan dag istället. Kan ju köra de vilken dag som helst.
Så jag har legat i sängen o blegat på Vänner o Biggest loser!
Sitter här o funderar på vad jag ska göra för lunch till imorgon, har ingen middag från förut så måste göra nåt nytt. Men vet inte vad, och jag har heller ingen ork att stå o laga nån mat nu. Får nog bli smörgås (dinkelbröd) med avokado, hamburgerkött och nå mer. Enkelt, kalorisnålt och gott :-) !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...