måndag 11 januari 2010

Precis kommit hem ...

.. från Vänersborg och Trollhättan
Väl hos tandregleringen så fick jag en "natt-tandställning" som jag ska för att mina tänder inte ska flytta på sig nu när jag inte har nån tandställning. En plastgrej som sitter i gommen, svårt o förklara hur den ser ut. Kan ta kort imorgon så får ni se.
Efter de besöket åkte vi vidare till trollhättan till Red Rocket, och nu vet jag vad jag vill tatuera :-) har bestämt mig nu , men säger inte vad kommer bli! ska bara fixa fram foto och sen ringa ner till dom så ska vi bestämma nåt gemensamt oså. Måste börja spara lite cash, går ju som sagt på en del tusenlappar. Men de är värt !
Blev ingen middag idag, vart så sent hemma så fick ta något lätt. Fil med kesella, cornflakes och ägg. Ätit cornflakes till middag 2 dagar i rad nu :-P
Men man tar väl vad man har , och de som är lättast o göra iordning.
Blir ingen träning idag heller , var egentligen tänkt jag skulle träna idag men så blev de så sent och min hals är fortfarande rasslig men på bättringsväg *tummen upp* ! Så imorgon , förhoppningsvis så kommer jag igång igen med gymmandet .

Nej nu börjar snart Biggest Loser, tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...