lördag 23 januari 2010

Öppet hus

Sitter just nu i skolan ... Boring!
Önskar jag kunde vara hemma istället, ska vara här till 14.00 . Funderar starkt på att gå hem tidigare, va fasen ska man göra här egentligen?!
Gårdagen var jättetrevligt ! :-) God mat och kanske lite mykt av de andra goda dvs popcorn, morötter och chips .. oops , chips slank ner haha. Men va gör de nån enstaka gång, jag äter ju aldrig chips. Men gud va gott de var. När klockan var runt tolv så gick vi till Lara, men som vanligt så skulle Simon (turken som äger stället) hålla på o tjaffsa med mig som vanligt ! Han vet mykt väl att jag är 18 och jag har varit där tidigare men ändå så skulle man slänga ut mig! Fan va jag blir förbannad på han, jävla turk-talliban helvetet! Må han ruttna in hell haha
Nej nu blev de väldigt fula ord, men jag gillar han verkligen inte. Och han är heller ingen proffessionell barägare, om man är full på sitt jobb och lurar folk på pengar , hmm!
Nog tjatat om han.
Senare idag blir de en sväng till gymmet med Issa :-) Så idag blir de cardio.
Kommer lägga upp de så nu att dom dagarna jag ska vila ska jag köra cardio, dvs förbränna fett. Oså tränar jag styrka som vanligt. Vad tror ni , blir de bra om man lägger upp de så?
Ska man ha fin kropp till sommaren gäller de att ligga i ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...