onsdag 13 januari 2010

Ledig hela veckan

Alltså ingen skola för mig hela denna veckan + nästa vecka. Förutom på måndag, men då går jag i skolan 3 timmar bara.
Började halv elva idag, så cyklade till skolan och när jag kommer fram så har vi inga lektioner ! Åh störande, här har jag gått upp tidigt gjort iordning lunch o allt så har vi inga lektioner. Men var kvar en timme i skolan o skrev lite på min APU.
O nu är jag hemma igen. Ska ta o gå in på Red Rockets hemsida och kolla lite bilder sen tänkte jag ringa dit. Hoppas bara jag inte får prata engelska med killen som ska tatuera haha. jag är skitkass på engelska , jag menar de verkligen jag kan absolut ingenting ! :-P
Åå herrejösses vilket benpass de var igår på gymmet ! Har börjat med utfall med vikter, fyfan säger jag bara. De tog inte lite heller ! Efter utfallen så var jag som spagetti i benen, skaka som ett jävla löv och orkade knappt bära några vikter alls. Kände mig väldigt klen med andra ord, men jag körde på som vanligt, orkade som sagt inte så mykt benpress. Men de jag gjorde gick bra ändå! påvägen hem kändes de som om jag fått tonvis med bananer uppkörd i röven kunde knappt gå haha
Ska till gymmet idag med, biceps triceps och mage som ska jobba idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...