fredag 8 januari 2010

Gympass

Grymt gympass idag, de blev bröst, axlar och kondition där de blev 20 minuter på crosstrainern.
Så nu känner jag mig nöjd när jag har presterat så bra som jag gjort!
Efter gymmet var de bara att traska hem, åå fyfan va kallt de var. -24 grader , visst jag var svettig och varm men de var svinkallt! Mitt hår frös till is , och jag skojar inte. Kände liksom hur håret hade fastnat i halsduken och när jag vred på huvudet så hörde jag hur håret lossna sakta men säkert :-P När jag kom hem klunka jag i mig ett glas med creatin och nu har jag nyss käkat lite fil med cornflakes .
Ska snart hoppa in i duschen, får se hur snart de blir. För när jag brukar säga snart så brukar de ta en timme eller två haha. men mamma håller på o städar för fullt här hemma, tar bort all julpynt så hon vill att jag duschar snart så hon kan städa badrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...