söndag 3 januari 2010

God morgon!

Fan va dåligt jag har sovit inatt... Först så somnar jag runt elva, sen så vaknar jag runt ett halv två av att Frans tänder en brasa och efter de kan jag inte somna om. Försöker och tillslut så somnar jag, sover max 30minuter. Vaknar igen av att jag drömmer om Åse men kommer inte ihåg vad drömmen handlade om, är tvungen o skriva sms till henne o fråga om allt är okej.. och då är klockan runt 2 , och efter de har jag inte kunnat sova! Så alltså från halv tre inatt och fram till halv sex imorse har jag vart vaken, somnar tillslut och sover till halv nio.. De har vart en jäkligt seg natt ... Fast jag är inte så trött idag som jag hade trott jag skulle vara , men de kommer väl säkert under dagen.
Träningsverk har jag däremot fått, har börjat med tyngre vikter när de gäller bröst så de känns idag. Lite i axlarna också, men skönt för då vet man att ta de tar hehe
De blir ingen träning idag , ska försöka komma ut på en promenad senare idag. Rätt så härligt väder ute, så man får väl passa på. Men de är ganska kallt, som högst var de -20 grader inatt , nu är de väl runt -13 tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...