måndag 18 januari 2010

Borde egentligen ...

inte sitta här.. Måste egentligen kolla så jag har med mig allt tills imorgon, kolla tågtider eller jo jag har ju kollat tågtider och vet när jag ska åka. Men måste kolla spårvagn o allt de där när man kommer inte till själv stan. Hoff va allt ska va jobbigt, men jag tror nog också att jag gör en stor grej av de hela, för egentligen så är de inte så farligt.Men de är bara jag som inbillar mig..
Nä sluta nu Linda, nu får du fan lägga av !
Har duschat nu och fått i mig mat, skönt MEN... Linda is still hungry. De får bli ... kesella med funlight ;-) De trodde ni inte va ?! Får slänga i lite russin där i också, blir nog smaskens.
Hinner inte skriva imorgon, och inte på Onsdag heller men kanske på torsdag. så bye bye, och önska mig lycka till! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...