söndag 24 januari 2010

17:00

Vet inte vad de är med mig idag, men känner mig som en fet flodhäst. Man liksom känner sig så plumsig, att ingenting duger. Åh va jag verkligen hatar såna dagar, dom dagar man känner att även om hur mykt man tränar och hur nyttigt man än äter så kommer man inte nå upp till de mål! Varför kan man inte bara vara nöjd över den man är?! Nej de ska tydligen till så mykt mer!
Självkänsla , de är något som jag måste bygga upp! Men innerst inne så vet jag att jag kommer nå upp till mitt mål , jag vet! Men min självkänsla och självförtroende är ju lågt, men jag ska och jag kommer att stärka de.
Nog pratat om de, sitter här i morgonrocken och ska alldeles snart byta om till träningskläder och sen cykla iväg till gymmet.
Först ringa Kimmen och möta honom !
Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...