torsdag 21 januari 2010

God morgon

Eller kanske god förmiddag
Ingen skola idag, väldigt skönt. Fast jag somnade halv tio igår så känner jag mig lite trött.
Gud va skönt o vara hemma igen, och igår när jag var på gymmet kändes allt så jäkla gött! Att liksom vara tillbaks i sitt gamla igen, saknat de lite även fast jag bara var borta i 1 dag hehe.
Gympasset igår gick väldigt bra! Sprang först på löpbandet , läste ni jag SPRANG! Och tro de eller ej men de var jäkligt skönt , kände ingenting i mina benhinnor eller nåt. Men ska ändå ta de lugnt, ska inte överanstränga mina stackars ben, vill ju att dom ska bli bra så fort som möjligt. Efter löpbandet var de ben och vader, jösses vilket pump jag hade. Allt gick som en smäck ;-) !
Blir till gymmet idag igen och köra biceps, triceps och mage *tummen upp* ! Kul också att Linnea & Issa har börjat på AK.
Så ska möta Issa utanför AK ikväll vid sex.
Ska egentligen till sjukgymnasten imorgon också, men måste till skolan och plugga matte. Skolan får gå i första hand. Så får ringa omboka tid.
Nej nu ska jag fixa lunch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...