fredag 4 december 2009

Stan

Kom hem för en liten stund sen, vart i stan med Harling :-) Har haft de så kul, de är ju inte så ofta man får umgås med henne eftersom hon jobbar konstant varje dag. Men detta var verkligen trevligt ♥
Och nu har jag fått köpt några julklappar, till Åse, Kim och mormor&morfar. Känns skönt o ha de gjort, slipper man oroa sig över att man har kvar nåt. Fast har julklapp kvar att köpa till Frans och Elina, får ta de när jag och mamma åker till veckan istället. Är ju iofs ingen brådska så heller, men skönt ändå :-)
Påvägen hem åkte vi förbi Tonys grav, Victoria hade köpt pepparkakor som hon la vid graven. Han var galen i pepparkakor hehe.
Vi åkte även förbi hos Linnea och tjöta lite med henne . En mycket trevlig dag må jag säga!! :-)

Nu har jag fått i mig lite käk, vart så hungrig. Så fick bli nåt litet lätt mellanmål , ägg, knäckebröd med grillad kotlett (i skivor alltså) för den som inte fatta de, och en proteindrink såklart !
Är nå fruktansvärt trött , så ska snart lägga mig i sängen hade jag tänkt.
Imorgon hoppas jag på träna , får se om Kim ska med till gymmet eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...