onsdag 2 december 2009

091202

Nu är de riktigt mysigt väder ute, kallt och frost. Känns att vintern är påväg, de gillar jag!
Idag har de vart en händelserik dag. Dagen började med att jag ringde till Vårdcentralen imorse för att boka tid för mina ben och andningssvårigheter. Fick tid klockan 10, så väl där så kollade vi mitt blodvärde, pulsen, tog blodprov (allergi) har ju katter hemma så kan kanske vara allergisk mot de. Så nu har jag två goa blåmärken i armvecket. Pratade med läkaren om mina ben (benhinneinflammtion), att jag ville ha en remiss till en ortoped men de skulle tagit mellan 2-3år för att få en remiss. Men jag fick tid hos en ortoped som skulle kolla om jag behövde inlägg i skorna, ah nåt sånt. När jag väl var på Vårdcentralen så gick jag inom sjukgymnasten för att boka tid där, men där hade dom inte tid förrän i januari. Men jag skrev upp mig ialf, så har isf tid i januari.
Och sen efter de besöket var de bara för mig att traska vidare till Cafét , där de var full rulle. Har blivit en hel del bakning idag , jösses.. Vet inte hur många tårtor och kakor vi har bakat idag.
Solat har jag gjort idag också , de var inte helt fel.

Ingen träning idag, men däremot ska jag ut och gå senare idag. Ut på en powerwalk! har bestämt mig att varje dag ska jag ut och gå!! Dom dagarna jag hinner vill säga, blir ju lite tajt om tid dom dagarna jag slutar halv fem , och ska träna vid fem. Men annars så ska jag fanimej ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...