lördag 5 december 2009

God morgon

Sitter här och försöker förstå mig på internetsidan "fujidirekt" , men de går ju för fan inte o ladda upp bilder! Gaah blir galen! Irriterande
Har vart vaken en stund, vakna tidigt idag som vanligt .. Redan klockan 8 . så har hunnit käkat frulle och borstat tänderna. De kryper i benen på mig, nu vill jag ner o gymma! Om bara min bror kan vakna så jag kan ta hans gymkort, (vet inte vart han har lagt de) . Idag ska jag träna bröst, axlar och mage. De börjar ta sig nu, börjar komma in i detta nu hur allt funkar och hur man gör alla övningar, riktigt stolt över mig själv :-) Det är faktiskt inte så lätt och veta hur alla maskiner osv funkar på gym, eftersom jag aldrig vart en såndär riktig "gymmare" , så de är stooort steg för lilla mig hihi
Är inte direkt sugen på att gå ut i regnet, de verkligen pissregnar ute.. Varför kan de inte vara frost och kallt istället, tycker de är mykt bättre än detta skitväder.

Jag har blivit helt tokig i julrim hehe. Satt igår på kvällen innan jag gick o la mig och skrev massa julrim som ska sitta på paketen. Har bara några stycken kvar, och julkorten måste jag hinna klart med också, de ska ju snart postas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...