tisdag 22 december 2009

Datakrångel

Fan va irriterande de är! har försökt sen imorse att få igång datorn, den vill lite som den själv vill.. Jag sätter på datorn, men så efter bara några sekunder så slocknar skärmen , jag sätter på skärmen men efter typ 5 sekunder så slocknar den igen! Fattar inte vad de kan vara för fel.. Gaaah blir galen!

Imorse, redan klockan 8 var jag hos sjukgymnasten. Åh va jag gillar henne, hon är verkligen hur bra som helst. Vi pratade ju såklart om mina ben, problemet där osv . Men så kom vi in på varför jag hade inflammation i benen, de var ju för att jag hade tränat. Och så gick vi in på de, varför jag har börjat träna så mykt som jag gör.. Och när vi kom in på varför jag tränar , min självkänsla och självförtroende osv. Ah de blev hur mykt snack som helst, och väldigt mykt kloka ord kom vi fram till. Tyvärr hann vi inte med allt idag, tiden rann ut. Men de som vi kom fram till idag ska hon luska fram tills nästa gång vi träffas, i Januari. Har haft henne tidigare, den gången var de om min rygg. Och hon tyckte att jag har förändrats väldigt mykt sen vi sågs, bla om hur jag ser ut, smalare, ja rätt mykt hade förändrats på mig.. Positivt såklart :-) De är ju kul o höra faktiskt!
Imorgon ska jag till ortopeden, får se vad som sägs där
Senare idag ska jag till gymmet, träna bröst, axlar och mage

2 dagar kvar till julafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...