onsdag 23 december 2009

Mys

Idag har de vart en supertrevlig dag! Jag och Kim var o handlade en blomma o lite annat smått o gott till pappa o hans familj. Hämtade ut min julklapp från Elina ♥ Träffade på Roger (en snubbe från gymmet som är superduktig på de mesta om träning) , ah ialf. Vi snackade lite kosttillskott mm, eftersom han är medveten om vad jag vill oså med mitt tränande så gav han mig ett råd om att börja med creatin också, vilket är ett jättebra kosttillskott + att man tar Whey-80. Så nästa gång jag och Kim ska beställa från Gymgrossisten så ska jag beställa hem creatin *tummen upp*
Gick hem , bytte om sen for vi till pappa.
Där klädde vi granen med barnen, lyssna på julmusik, åt julskinka med vörtbröd mums!
De var väldigt trevligt, inte så ofta heller vi träffar pappa men de får vi göra oftare.

Åh imorgon är de den stora dagen hihi. Julafton!!
Jag längtar som en tok!
Nu har Åse, Jörgen och Giza (hunden) kommit, så nu sitter dom i köket och pratar massa goja och dricker vin o öl. Jag börjar bli ganska trött , så funderar på om jag ska gå o lägga mig o sova..
Imorgon ska jag upp tidigt, ska till gymmet och gå på crosstrainern . Kanske lite styrketräning, men får se vad jag hinner med.
Nej nu ska jag borsta gaddarna
Om jag inte skriver imorgon, så får ni ha en God Jul! :-)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...