onsdag 23 december 2009

Ortopeden

Har precis kommit hem från Trollhättan, var ju hos ortopeden imorse. Och de var inget fel på hur jag gick eller hur jag stod. Allt bra bra , ja förutom mina hinnor ... Så vi testa lite olika skoinlägg, testa ett par som var supersköna att ha i skorna , kostade dock 590kr. Men de var de värt, och egentligen om man tänker efter så är de faktiskt inte så himla dyrt om man jämför med hur ont jag har . Så jag och mamma betalade hälften var, hon ska inte vara tvungen att betala allt.
Efter besöket hos ortopeden åkte vi till stan, gick lite i affärer men de var en snabbtitt. Sen åkte vi hem.
Ska strax göra mig lite lunch, magen börjar kurra. De får bli något enkelt, omelett med skinka i, avokado och keso. Gott gott!
Jag & Kim ska lägga klapparna under granen sen , hihi . Nu börjar de närma sig sakta med säkert :-) Och efter att vi har käkat och lagt julklappar under granen ska vi upp till köpingen och handla en blomma till vår far. Ska dit idag runt fyra o klä granen med deras ungar , käka julskinka o ha trevligt!

Fan alltså, jag tror jag får ett sammanbrott snart på denna jäkla dataskärmen. Förut så funka den inte heller, fick starta om den flera gånger. Men så tillslut så fick jag igång den, efter många om o men o massa svårdomar .. Ååh så irriterande. Och tur var väl de att den funka, för jag måste nämligen betala en räkning som förfaller imorgon!
Nej nu ska göra betala räkningen ,sen käka lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...