måndag 21 december 2009

- 18,4 grader

Så kallt var de imorse när jag vakna , och då var klockan 7.30
Nu är de -11 , men jag klagar då inte hihi. Bara snön är kvar så är jag nöjd.
Har pratat med min kära syster i telefon, pratade i över 1timme. Ändå så säger vi inte så mykt intressant till varann, eller ah blir allt mellan himmel o jord :-) Trevlig pratstund! Ska bli så kul när hon kommer hem på Onsdag , har saknat henne . Även Jörgen och vovven Giza kommer till jul :-)
Dan före julafton ska vi till pappa o klä granen, äta julskinka och bara ha de trevligt.
Fick höra förut när jag pratade med Åse att Brittany Murphy är död ... Hon dog igår morse i sitt hem. Fy va hemskt :-( Hon var ju inte alls gammal, läste att hon dog av hjärtstillestånd i sitt hem i badrummet. Men vem vet, säkert en massa tabletter som var inblandat i detta också. Tragiskt!

Senare blir de en sväng till gymmet, träna ben och triceps. Idag ska jag börja med lite andra övningar , lägga till några osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...