lördag 12 december 2009

morrn morrn

Idag var jag upp med tuppen, redan klockan halv åtta. Låg kvar i sängen o tittade på Vänner :-) Efter de gick jag upp, käkade frulle och nu sitter jag här. Har kollat lite på Anna Ankas julkalender på Aftonbladet tv, haha hon är ju underhållande .
Jag skulle ju gå ut och gå idag, men tror ni jag orkar de eller? Usch va trött jag blir på mig själv, varför ska de vara så svårt och bara ta på sig kläderna, knyta skorna ta på sig jackan och gå ut?! De tar ju emot, och sen är de ju inge roligt o gå ut själv heller. Ska ju iofs träna sen, men ibland kan de vara riktigt skönt o få komma ut på morgonen. Kanske går en sväng vid lunch istället.
Satt och spelade The Sims 3 igår på kvällen innan jag gick o la mig, och de har jag inte spelat sen i somras. Och idag så känner jag att bara måste spela liiite till :-) Jag håller på att flytta mina simmar, så ska renovera huset oså. Att de kan vara så kul vissa gånger haha

Ska laga kyckling stroganoff idag, lägger upp en bild sen på resultatet.
Eftersom de är skidor i princip hela dagen, så blir de jag som får laga mat idag. Men de gör inte mig nåt, tycker ju de är kul o laga mat så varför inte .
Ne nu ska jag spela The Sims

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...