söndag 13 december 2009

Trött och seg

Usch idag är jag verkligen trött, även fast jag var nykter igår så känns de lite som om jag är bakfull fast i själva verket så är jag inte de . Kan kanske bero på att jag typ aldrig är ute längre, och brukar oftast gå o lägga mig tidigt på helger. Jag är helt enkelt inte van med utelivet hehe.
Men de var kul igår, mykt folk och bandet var bra som vanligt.
Tog med mig kameran , men självklart så ska den börja dampa sig.. Batterierna är slut , fast jag nyss har bytt dom. Försökte med allt, men jag fick inga bilder igår. Eller jo ett , men de vart inge bra så struntar i de.
Idag är de lucia! Inte nåt märkvärdigt med de, men skulle bara säga de
Blir söndagsmys med lussebulle och glögg senare :-)
Gymmet sen också, idag ska jag köra med crosstrainern . Mykt bra maskin de där !!

Dansbandskampen igår, och The Playtones gick vidare!! Fasen va gött, dom är grymt bra!
Både jag och Frans ringde allt o röstade på dom.

The playtones



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...