måndag 14 december 2009

Måndag

Denna veckan är sista veckan på min APU :-( Vill verkligen inte sluta, jag trivs så himla bra och har alltid roligt när jag är där. Var och köpte en present idag , eller aa en liten ting till både Älvan & Särvux , ska skriva ett litet kort också.
Idag blir de inget gym för mig, hinner inte med de idag känner jag. Har så mykt o göra, jag ska skriva en hel del om APU:n , och de måste gå i första hand. Och nu när jag har alla tankar och funderingar så får jag passa på att skriva de så jag inte glömmer de. Istället ska jag ut och gå med Kim , en lång powerwalk. Han ska ta de lugnt nu med träningen, eller han ska rättare sagt ha uppehåll i nån vecka eller två så jag får gymma helt själv nu men de gör ju inte mig nåt jag klarar mig så bra själv :-)
Nej nu kurrar de i min mage, ska ta o käka nu. Fläskpannkaka mmmMMmm !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...