lördag 5 december 2009

Gym

Cyklade ner till gymmet vid fyra, var där i en timme. Tränade då axlar, rygg oså gick jag på crosstrainern i 10minuter. De fick räcka för idag!
Crosstrainern på AK Björnen har varit trasig , nån idiot som hade förstört den så har inte kunnat träna nåt på den. Men så såg jag att den var lagad idag , så imorgon ska jag ner till gymmet igen fast då ska jag träna på crosstrainern.
Efter träningen så blev de en banan och en proteindrink, sen iväg till affären och handla lite mat. Hem, duscha och nu har jag nyss käkat middag.
Idag blev de ugnstekt falukorv, potatis, morot, keso och avokado.
Gott gott!

Nu är även Elinas julklapp klar :-) Så nu fattas bara morfar & Frans.
Ikväll ska jag bara ta de lugnt, är trött efter träningen så blir att slappa framför tv:n ikväll.
Kanske med te och choklad , vem vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...