söndag 20 december 2009

4:e advent

4 dagar kvar till julafton :-D iiiih ,längtar!
Har precis käkat frukost, och nu sitter jag här med en kopp kaffe.
Och vädret håller i sig, fast nu är de bara -10 grader ute. Och visst de ska ju bli
mildare väder till veckan, men snön kommer inte smälta. Ialf inte till jul
Vet inte vad som hänt med vår dataskärm. Jag skulle sätta på datorn imorse, och först så
gick de bra men sen när man skulle logga in så helt plötsligt så slockna skärmen, jag satte på skärmen igen men efter 5sekunder så slockna den igen så fortsatte de så... !
Starta om datorn, grejade lite där bak med sladdar oså sen så fungera de igen. Så har de
vart nu i en vecka. De är ju en ganska ny skärm också, så man tycker ju inte att de ska börja krångla redan.. hmm

Idag ska mamma ta fram granen så ska vi klä den :-) mysigt! Blir mer julstämning när granen kommer upp tycker jag. Ska kanske ut i skogen också, mamma ville att jag skulle med och plocka granris som hon ska dekorera trappan med. Hon hade sett "Jul med Ernst" här i veckan, och då ploppa de upp lite idéer hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...