torsdag 3 december 2009

Jag är så duktig !

Såklart jag är! Kom iväg till träning idag med, så nu känner jag mig nöjd.
Snart börjar Biggest Looser på tv:n , så ska lägga mig i sängen o titta på de. De är faktiskt väldigt bra, se hur dessa människor kämpar arslet av sig!
Tror nog att jag får sällskap av en viss dam Molly, som just nu sitter i mitt knä och väntar på att jag ska gå in på rummet hehe.

Imorgon är jag egentligen ledig, men ska en sväng till ett ställe som heter Tornet. Även där bor/jobbar de funktionshindrade människor. Blir en sväng där på förmiddan.
Och efter de ska jag med Harling till Trollhättan och handla lite, ska bli kul :-) Få umgås lite med henne ♥
När vi ändå är påvägen så ska vi förbi Tonys grav .
Nej nu är klockan sju, nu börjar de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...