söndag 20 december 2009

13.00

Gick runt och bar på lilla Molly, hade inget o göra så tog fram
kameran o började fota. Här får jag en puss :-)


Gigantiska ögon

Såhär gillar hon att sitta haha
Hon har blivit så fluffsig och lite småtjock

Efter att jag tagit kort gick jag in på Kims rum och satte mig vid datorn och stänger dörren. Då hör jag hur Molly sitter utanför dörren och mjauar, jag bara försvann från henne. Hon ville inte vara ensam, så nu ligger hon här i mitt knä o kurrar .
Var egentligen tänkt att jag skulle vila idag från träningen, men blir nog att jag cyklar iväg till gymmet senare idag ialf. Träna ben och triceps

De är jättefint väder ute, men ändå så sitter jag här framför datorn.. Fy!
men de är ju de, att man ska ha orken att gå ut också .. Fast jag tänkte att jag skulle
ta cykeln till affären sen och handla ingredienser till potatisgratängen som vi ska ha till middag.
Mamma tog för givet att jag skulle handla, så jag får väl snällt göra de då :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...