fredag 18 december 2009

Promenad

De blev en promenad fram och tillbaka till köpingen , fick köpt mig hårfärg. Men attans korv va de är halkigt ute, hur mykt jag än försökte att gå stadigt så skulle jag minsann småglida på vägen haha. Men jag kom ju fram ialf
Kan ju säga också att jag hade väl kanske inte dom bästa skorna att gå i, visst dom är riktigt varma o goa men de finns inget mönster alls under så då blir de ju extra halkigt.
Efter att Biggan har klippt och färgat håret på mig, så tänkt jag att jag skulle göra rispuffar med choklad och senare idag blir de en sväng till gymmet. Idag ska jag träna rygg och biceps
Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på ... Vi var på bolaget igår och skulle handla glögg , då kollade jag & mamma på lite viner. Så hittade vi ett mousserat vin med hallonsmak, och den köpte hon så kanske blir ett glas ikväll eller imorgon.

Nä nu vill jag spela The Sims 3, så haaaaajj!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...