fredag 20 november 2009

Ännu en gång

Att jag aldrig kan bestämma mig, antingen tar jag bort min blogg eller så orkar jag inte skriva. Men nu gör jag ett nytt försök. Bättre lycka denna gången :-P
Idag är jag ledig från min APU, så då tog jag tid att cykla till skolan för att ha matte och slöjd. Men så när jag kommer till skolan så har jag noll motivation till att jobba. Fick reda på idag av min mattelärare att provet jag gjorde för snart 1 månad sen inte gick så bra. Blev alltså inte godkänd..! När fan kommer jag klara matten egentligen , känns så jäkla meningslöst o gå på alla mattelektioner men inget resultat typ. Fyfan va trött jag blir!

Nu ska jag lägga om min träning också! För har kommit på att jag får inget resultat som jag vill ha genom Friskis&Svettis , så nu ska jag börja gymma med brorsan, börjar på tisdag. Köra ett schema som han går efter nu + konditionsträning 2ggr i veckan. Då blir de crosstrainer och spinning , kanske Friskis nån dag i veckan.
Jo och igår så tog jag kontakt med en PT (personlig tränare) , så den 5 januari ska jag träffa honom så går vi igenom ett träningsschema och kost.
Och idag ska jag beställa ett kostillskott från grymgrossisten, Whey-80 . Ett proteinpulver som bränner fett på ett effektivare sätt + bygger upp muskler och stödja muskelåterhämtningen.
De här blir ju kanon!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...