tisdag 29 maj 2012

DEFFEN ÄR IGÅNG


Första dagen igår, kände ingen större skillnad. Men idag ... konstant hungrig och gränsen till illamående (hinka massa funlight o tugga tuggummi). Vet att detta bara är just i början, kroppen ska vänja sig till det lilla man stoppar i sig. Så det är bara att hålla ut :) Klockan är bara 17, och jag har ett mål kvar. Magen skriker efter maaat :P

Upplägget som Madde lagt upp ser ut som så att jag kör mina powerwalksmorgonen 3ggr/veckan, intervaller 3ggr/veckan och styrketräning som vanligt 5ggr/veckan.

Kosten då? Givetvis sänkt kalorierna, -200 ungefär och tagit bort kolhydraterna helt förutom runt träningen då det är som viktigast. Men annars none, zero potatis, pasta mm mm. Jag är en person som faktiskt klarar mig utan kolhydraterna, medans det finns dom som blir helt gaarn utan. Vi är ju alla olika, åh tur är väl det :)



Har klickat hem lite essenser och kryddor från Borgebykryddgård. Finns massor av olika sorters kryddor och essenser. Beställde gräddkola, vanilj och mocca. Kan tex ha i bakning, "kaseingeggan" jag äter på kvällen (tänk cookies and cream och nån utav essensen där i) MUMS. Eller i gröten, kesellan. Ja det är bara låta fantasin flöda :)


1 kommentar:

  1. Spännande - klart tufft vissa dagar men det klarar du galant! Kör hårt..! :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...