torsdag 3 maj 2012

Sunny morning


Gooood måårgon! 
Torsdag morgon, dagen innan Fredag som jag längtar efter. Hela denna veckan har jag haft all annan mat på tankarna än det som står på schemat. Givetvis har jag hållit mig och ätit det som står, vad trodde ni?! ;) Men imorgon är jag också ledig och ska åka till stan med mamma, å lite träning såklart :) Blir najs det!

Igår var jag och tittade på det lilla tillskottet 
Molly fick en litten bebis förra veckan. 

Titta så söt :) 


Dagen idag
Får då aldrig nån sovmorgon här. Det är konstigt - dom dagarna jag har kardio på morgonen och klockan ska ringa då ska missarna sova, men dom dagar när jag inte har nåt på morgonen då jäklar ska dom väcka mig tiiidigt.
Jag hann vara uppe i 30minuter innan jobbet ringde och frågade om jag ville jobba nu på morgonen. Så där sprack min plan - promenad i solen, träna och matlagning. Får ta allt det imorgon istället :) Så jobbijobba från 10-20.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...