måndag 21 maj 2012

Jobb, gym, äta


Ja, så ser mina dagar ut :) Men konstigt nog så trivs jag att ha det så. Man har sina rutiner, och allt rullar på som det ska. Träningen går skitbra rent ut sagt :)
Gårdagens benpass = KANONERS! Personligt bästa i benpress, 280kg. 
Dagens ryggpass = SUPER ! Personligt bästa i marklyft, 105kg 2 reps 

Ååh hej vare gååår :) Vikten den ligger kvar på samma envisa siffra, men inte fasen är jag bitter för det. Jag ser och märker skillnad på kroppen, den svarar riktigt bra och jag känner mig tajtare :)


Till helgen är det dags för teamträff igen :) Ser jag framemot, ska bli kul o se vad Madde har knåpat ihop!! Nähä nu ska jag kika in på Dcore, behöver lite nya kläär och nytt i hyllan också, alltså kosttillskott ;) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...