onsdag 16 maj 2012

Fullt upp


Hej hopp! 
Ja det där med blogga finns liksom inte på kartan, jag har så himla mycket annat för mig. Som vanligt ni vet, jobba, träna, laga mat/äta maten, sova på det + sköta hemmet och mina små raringar här hemma. Men jag är duktig på att läsa alla andras bloggar, men sköter min egen rätt dåligt ;P

Allt flyter på bra, och om mindre än 2 veckor så börjar deffen! Hey hoo, här går det undan. Fyfasen vad skönt det ska bli ! :) Herregud, snart Juni och två månader framöver blir det hårt slit med jobb. Satt häromdagen med Carin på jobbet och räknade ihop hur mycket vi skulle jobba i sommar. Jaaah, 3 dagar är jag ledig i Juli !! Juni och Augusti är väl kanske inte lika tufft, men hallå ska jag slita ihjäl mig eller.. Inte nog med att jag kommer ha fullt upp med träningen och mat å allt. Nej jag menar inte att klaga, men nån måtta får det väl vara?! :)



Halva veckan har gått 
Imorse på min lilla rutt, solen var ju framme då får man passa på :) 
Gymmet var nästa, bröst & armar 

Personligt bästa i lutande hantelpress 
Började med 19kg, kändes lätt. 2:a setet 21,5kg , 3:e setet 24kg 2 reps med hjälp av en på gymmet, sista setet pressade jag ur med 17kg. Sedan var mina tuttar helt slut. Men passet fortsatte med övningar som; bänkpress, pecdec och cablecross. För armarna blev det dips och bamsecurl. 


Ska strax iväg och handla present till Kims tjej som fyller år på Lördag, som vi också ska till på middag i helgen. Brorsan ska bju oss på mat, kan han sånt?! :P Ne det blir nog trevligt! Och imorgon, ja då är det 17e maj (söttöne maj). Egentligen skulle jag ha jobbat, men mormor har blivit lite sämre så då bestämde jag mig för att ta bort mig och åka med till Norge. Fira nationaldagen och hälsa på mormor och morfar ♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...