torsdag 31 maj 2012

Soffpääz


Fullspäckad dag, den har verkligen gått i ett. Inte suttit ner en enda minut, jobbet var det mycket och när jag slutat cyklade jag direkt till affären för att handla mat sedan hem för att förbereda inför ett pass på gymmet. Som btw gick helt okej, kan konstatera att morgonträning is the shit ;)

Åh älskar detta träningslinnet. Perfekt passform och riktigt go att ha på sig. Har en samma i svart fast i storlek S, som är lite för stor. Så blir nog att beställa en mindre i svart också :) 
Ni hittar det här


Ja, och efter jag var klar på gymmet fick jag hem och laga mat + en drös med matlådor. Jag har hunnit dammat, dammsugit och moppat golvet. Så nu ser det inte ut som hej kom å hjälp mig längre. 
Kan med gott samvete lägga mig i soffan med ett glas cola light (okej, x antal stycken) och glo på TV :) 

Fick för mig häromdan att låta hålet växa igen. Eller grejen var att jag hade duschat o tagit ur töjen , glömde sen att stoppa i dom igen. Och sen dess har jag liksom låtit öronen vara :) Då får vi se hur mycket det drar igen, vill sååå ha vanliga örhängen i. 


Imorgon väntas en dag med PW, färga barret och till stan :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...