tisdag 29 maj 2012

TEAMTRÄFF DAG 2


Malin från teamet var snäll och lånade ut en sovplats, så jag slapp åka hem på Lördag kväll. Tack snälla du! :) 
Dagen efter var man inte helt 100 i kroppen, träningsvärken from hell hade kommit. Och än i dag har jag fruktansvärt ont i magen, vaknade inatt av träningsvärken. Huuja :) 

Söndagen träffades hela gänget på Worldclass för ett träningspass ihop. 






Madde knäppte några kort, å jag hittade några på mig. Snodde dom ;)




Efter gymmet gick jag mot stan för att kika lite i affärer, köpte lite grejer till mig själv men också en present till mamma :) Och när jag kom hem var det bara raka vägen till jobbet, tur man inte behöver tänka på hur man ser ut ibland.. Hann ju inte duscha eller nåt, knappt byta kläder. Härligt jobb man har ;) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...