tisdag 8 maj 2012

En tripp till Göteborg

Väl framme på World Class mötte jag upp Madde för en formkoll. Kolla lite här, kolla lite där.. Kunde konstatera att jag skulle lägga ett extra krut på axlar och bröst. Inget mig emot, bara kuuul :) Åh sen att höger baksida lårmuskel är lite större än det vänstra så något extra krut där också. Ja och sen var det snack om deffen.. Det har vart lite lurigt med min kropp, den vill gärna stanna på samma vikt trots en del kardio och minskat på maten. Men en sak är säker iaf, jag har lätt för att bygga muskler men svårare att gå ner. Men vi satte en plan att den 28e maj börjar deffen :) Ååh jag är så sjukt taggad !!!

Poseringsträningen

Det blev jag och Malin som fick ta till oss av allt Madde sa. Flexa, svettas o spännas här o där .. Åh herregud alltså det är mycket att tänka på. Inte nog med att jag tränade ryggen igår och har träningsvärk + att tuttarna fick sig en omgång imorse. Här får dom jobba minsann :)

Längtar väldigt mycket till teamträffen om 2 veckor ! :)

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...