fredag 4 maj 2012

GRÖTPLÄTTAR

Efter en riktigt härlig morgonrunda, som gick kanon. Energin var på topp, benen flög iväg. Jag hade planerat frukosten dagen innan. Och nu var den riktigt riktigt god att avnjutas :) 



Morgonens mums-mums 


Såhär gjorde jag mina plättar: 
• 1dl fiberhavregryn 
• 1,5dl vatten 

• 1 ägg 
• Proteinpulver, med smak av cappucino

Jag gjorde iordning själva gröten kvällen innan
På med kanel och kardemumma, i med ett ägg sedan in i micron. Rörde ner proteinpulvret
Stekte dom sedan i lite olivolja på svag värme . Detta tillsammans med keso/kvargröra, blåbär & kokos brevid. 


Nu är jag laddad inför ett framsida lår & vadpass :) Och senare till stan efter det! Kommer bli en kanon dag :)

Hoppas ni får en kanon Fredag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...