onsdag 9 maj 2012

Färdigtränad


Det rullar på. Morgonkardion är gjord, 60minuter på cykeln. Lite frukost i magen, fixa matlådor sedan var det dags att kila iväg igen. Ett riktigt härligt baksida lår & magpass 


Gårdagens poseringträning 
Bild: Coach Madde
Ser ni vad svettig jag är ?! Det är riktigt jobbigt att posera; spänna, vrida, svanka osv. Men grymt kul :) 


Jag får många komplimanger om hur bitig jag har blivit, och hur stark jag är. Det där med komplimanger är nåt jag har svårt att ta emot. Men tack tack, det värmer :) Sen får jag också frågan "Hur orkar du?" "Jag önskar jag var lika duktig som du, med både maten och träningen" 
För mig handlar det om prioritering, orken finns inte alltid där men jag biter ihop och försöker tänka positivt med målet i tankarna, att träna är livet för mig! :) Det valet jag har gjort nu, att tävla. Det tar mycket mer tid än vad man egentligen tror, vilket gör att den sociala biten försvinner lite (tacka vet jag min fria dag). Det handlar om laga mat, äta mat, träna, återhämtning osv. Men som sagt , det är detta jag vill och jag ska fanimej nå mitt mål !! Ett speciellt mega-tack till Madde, utan henne hade ju detta vart helt hopplöst.



2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...