onsdag 2 maj 2012

Rullar på


Halloooo!! :)
Jag är ju kass på att uppdatera iaf. Men jag sitter knappt vid datorn längre, har så mycket annat för mig.
Men både träningen och dieten går bra. I måndags körde jag ett ryggpass och drog upp 102,5kg i marklyften två gånger, (fyfan vad jag pressade, kändes som att både halsmandlarna och spyan skulle komma upp) och igår var det dags för tittsen, nu är jag inte på dom "små" vikterna längre utan börjar sakta men säkert gå mot den långa raddan med stora vikterna :) Började lutande hantelpress med 19kg hantlarna, sedan vidare mot 21,5kg och där emellan stannade jag. Hejja mig !!

Jag började dagen imorse med 60 minuter på cykeln, men idag cyklade jag till gymmet och körde där istället för hemma. Fråga mig inte varför men jag hade liksom sån energi :)


Frukosten ligger i magen, å snart ska jag bege mig till gymmet igen för ett baksida lår & magpass :)
Ska cykla hem till mamma senare för att kolla på den lilla kattungen som Molly fick förra veckan :) Och i eftermiddag är det jobb som gäller. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...