söndag 7 augusti 2011

15 dagar

Morrn morrn 

Här sitter jag i soffan med morgonrocken och smuttar på min proteindrink och äter jordnötssmör. Utanför regnar  och blåser det, så vad passar inte bättre då än o strunta i promenaden och kura ner sig här :-) När jag ätit färdigt och känner mig klar sticker jag till gymmet, idag blir det rygg & biceps




Inne på dag 15, och jag kan ju säga att jag har haft mina upp-och-ner-dagar. Ena dagen är ju så sjukt sugen på mat eller nåt sött, andra dagen går det som en dans på rosor. Men nu är det inte långt kvar till min kolhydratsladdning :-)

Vägde mig och mätte mig imorse - en veckas förändring 
- 0,4kg 
- mage (längst ner) oförändrad
- midja 0,5cm
- stuss 0,5cm
- lår oförändrad
- bröst oförändrad
=   -1,7kg 2 veckor JS-diet


Jag är helnöjd med resultatet, på en vecka är det väldigt bra :-) Men där som jag upplever det sitter som hårdast är ju kring magen , men det är ju inte så konstigt egentligen. Tänker man på hur lång tid det tog att få dit så lär nog kroppen släppa där sist :-)
Jaja, det är bara o kämpa vidare !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...