fredag 12 augusti 2011

Resultatet ..

.. efter 20 dagar på JS-diet




• Vikt - 1,7kg
• Mage - 3cm
• Midja - 3,5cm
• Stuss - 2cm
• Lår - 1cm
• Under bröst - 1cm

Jag är jättenöjd med resultatet efter bara så kort tid. Kroppen känns mer tajtare , men jag har fortfarande en del och ta av. Men nu kommer jag köra på med vanlig kost men fortfarande tänka på att få i mig bra protein, fett och lite av kolhydrater då jag känner att jag behöver det.
Fram tills jag ska till Åmål på intensivkurs, då kommer jag köra igång med JS igen. Bestämt det nu :-)

 _______________________________________

Har precis käkat frukost med familjen, en mysig start på fredagmorgon efter en promenad på 50 minuter :-)

Nu ska jag svepa i mig lite BCAA sen iväg till gymmet, rygg + intervaller - ooho kul :-) 
Är riktigt taggad att äntligen få köra intervaller. 



I eftermiddag är det jobb från 15-21
Imorgon 7-15 , och på kvällen ska jag iväg på kräftskiva :-) 


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...