fredag 12 augusti 2011

Ångrat mig..

Hihi jag kan inte riktigt bestämma mig, så nu i skrivande stund har jag beslutat att jag ska fortsätta med JS-dieten :-)
Kör en 36 timmars kolhydratsladdning , kanske inte riktigt så länge men fram till Lördag eftermiddag/kväll då jag vart på kräftskiva. Efter många om och men och när jag sett resultaten som blivit så vill jag faktiskt fortsätta lite längre..
Hääh åh virrepelle Lindis ;-)

Har moffsat ugnsbakade chips och chokladpaj med glass, snart dags för sängen. Upp med tuppen imorgon bitti och jobba. När jag slutat jobbet ska jag först till gymmet sen hem och göra mig iordning och packa matväskan med kräftor och hela fadderullan :-)

nattinatti, sweet dreams :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...