torsdag 4 augusti 2011

Torsdag

Har ej haft tid att skriva nåt , dagarna går så himla fort och det jag hinner med är att jobba och träna typ.
Men i Tisdags åkte vi till Norge, jag mamma & Åse för att hälsa på mormor och morfar Det var så jobbigt och se henne på sjukhuset , många kramar och tårar. Men min mormor är stark, hon är ju en oxe precis som jag och oxar är starka :-) Om bara några dagar ska hon äntligen få komma hem till deras nya lägenhet, sååå himla fin!

(bild tagit från Åse)


Bestämde mig också den dagen att ha min kolhydratsladdning, trots att det bara hade gått 10 dagar och man egentligen ska gå i 14 dagar. Men jag såg det såhär, jag har hellre min fria dag tillsammans med familjen än o ha den på jobbet. Helt klart! 
Åt på en uterestaurang som serverade norsk pizza , ååh jävlar i min brevlåda va gott det var !! Riktigt tjock och lite frasig , oh himmel !
Norsk choklad och chips var jag bara tvungen och köpa med innan vi åkte hem till Sverige igen :-) 
Resultatet på vågen efter den dagen blev +1kg, men det är helt normalt att man går upp efter sin fria dag. Går jag fort ner igen :-)

Laddat ordentligt med mat blev det ett benpass dagen efter, hade först tänkt gymma när vi kom hem men klockan blev så mycket. 
PB i knäböj 80kg 5reps


Idag är det jobb igen som gäller, eftermiddags-tur
Imorse gick jag en promenad 50 minuter, när jag kom hem svepte jag i mig BCAA och stack till gymmet - axlar + kardio
Nyss duschat, sitter i soffan och slappar innan jag ska cykla iväg till jöbbet 

Hejsvejs 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...