söndag 21 augusti 2011

Lördagsmys

Dom senaste dagarna har jag jobbat varje dag, allt från 8 timmar till 13 timmar varje dag. Utöver det har jag tränat som vanligt som rullar på för fullt :-)
Har liksom inte tid för nåt annat nu, får passa på att jobba så mycket jag kan eftersom jag åker till Åmål den 29e på intensivkurs i 3 veckor. Nu är det inte långt kvar tills det drar igång :-)


Igår hade jag en riktigt fin lördag :-) Morgonen började med att jag vaknade strax efter halv 7, gick en morgonpromenad på 40min sen cyklade jag till jobbet. Slutade 15,30, stack direkt till gymmet där jag mötte upp min bror. När vi blev klara där cyklade vi till affären och handlade gött till kvällen.
Tacokväll tillsammans med familjen och filmmys med Kim, 2 skräckisar, ugnsbakade chips & godis





Vaknade för en stund sen, ska strax ta mig en kopp kaffe sen ska jag gå ut på en långpromenad :-) 
Solen skiner och inne kan man ju inte sitta fram till jag börjar jobba, nähä då går man ju ut och traskar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...