tisdag 16 augusti 2011

Göttdå!

Herrejäklars vilken energi jag har på gymmet ! :-)
Ett sjuhelsikes bra benpass tillsammans med min bror.


Jag säger bara som såhär: 

- det var helt insane !! 


DAGENS PASS: 
-Uppvärmning-
Knäböj - PB 80kg 
Benpress 
Utfall med ena foten på bänk
Benspark superset sittande lårcurl 
Raka marklyft
Stående vadpress 







Sitter i soffan med morgonrocken runt mig och nyduschad, börjar redan känna av träningsvärken, gött dää :-) 
JS-dieten flyter på bra, funderar dock på om jag ska byta ut sista målet - alltså middagen på fredag mot något. Men inget jag har bestämt än, eller om jag ska vänta till nästa helg igen då jag och mamma åker ner till Veddige till Åse & Jörgen :-) 



Tänkte snart lägga mig i sängen och kolla på TV innan jag somnar. Imorgon väntas både träning och jobb. 

Godnatt 

2 kommentarer:

  1. Äntligen har jag lagt till dig bland favoriter så nu hittar jag dig lätt som en plätt! ;) Keep the good work up. En dag ska jag bli som dig ;) Kramar, Amelie

    SvaraRadera
  2. Åh söta du :-) Taack!
    Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...