måndag 1 augusti 2011

Formcheck 1/8-11.

Helnöjd är väl ordet efter 9 dagar på JS-diet!

Jag känner mig mer fastare i kroppen och måtten har ju som sagt minskat :-) 




Vad gillar ni brännan då ;-)
Efter att jag har gått med shorts nu dom senaste dagarna när solen
vart framme så har jag fått en übersnygg rand, och vi ska inte prata om hur
jämn den är överallt haha 


Har legat ute i solen en stund , men flyttat mig in till soffan nu. Idag ska jag faktiskt äta en riktig måltid :-)  Blir lite smått galen när jag inte får tugga, går och tuggar tuggummi nåt jävulskt hela tiden så nu ska jag lyxa till det.
Ska steka en kyckling (åh gud va jag saknat kyckling) med lite wokgrönsaker och råa grönsaker. Kommer njuuuuuta vill jag lova :-)

Senare ikväll kommer Åse, och imorgon åker vi till Norge o hälsar på mormor & morfar ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...