lördag 13 augusti 2011

Vatten vatten

.. bara vanligt vatten 
Åh herre vad jag har samlat vätska i kroppen nu, är megastor känns det som. Men så blir det när man går från icke-kolhydratsdiet till en laddning med massa kolhydrater. Hej o hå vätskefyllda kropp som ser ut som en ballong.
Ska bli riktigt skönt och börja med JS-dieten igen faktiskt! Det har blivit för mycket av allt, och inget har känt bra alls. Jag har mått riktigt dåligt det sista, skit med andra ord.
Ingen kräftskiva blev det ikväll heller, det hände en grej och var inte på humör... Hade sett framemot ikväll men tyvärr blev det inget..

Imorgon är det Söndag, vilket innebär ny dag och morgonen kommer jag börja med en morgonrunda med jogginslag. Ska övningsköra lite också innan jag ska iväg och jobba eftermiddag.

Ryggen fick sig en omgång på gymmet förut
Träningen rullar på som vanligt , känner mig starkare i marklyften och lyfter tyngre, gött mos :-)
Avslutade passet med  30 minuter jogging



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...