fredag 12 augusti 2011

Back-intervaller



Det vart inget gym, blev såå sugen på att bara köra intervaller. 
La mig en stund i soffan och samlade krafter :-) Svepte BCAA-drinken sen i med hörlurarna och ut! 

Back-intervaller 
- Uppvärmning: gå/jogga 10 min
- Back-intervaller: 11st upp och ner
- 2min vila
- Back-intervaller: 5st ruscha upp , jogga ner
- Nedvarvning: Gå/jogga 10 min
Total tid = 35minuter

En riktig jävla duracellkanin, hade hur mycket energi som helst! Tog det ganska lugnt med tanke på att jag inte sprungit på länge och vill inte få några skador. Kommer också köra på crosstrainern så det inte blir för mycket springande och får tänka lite på mina benhinnor också :-)
Men pulsen blev skyhög och lungorna kändes som om dom skulle explodera när som helst :-P


Ska strax åka iväg o handla, sen är det jobb som gäller.

Hej o hå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...